چرا ممکن است پس از تلاش برای یادگیری این زبان هنوز موفق نشده اید؟
نوشته شده توسط : غریبه

زبان فرانسه یکی از زبان هایی است که برخی زبان آموزان آن را بسیار دشوار برای یادگیری می دانند. برای مثال ممکن است که شما در نوشتن به این زبان دشواری بیشتری نسبت به صحبت کردن داشته باشید یا بر عکس.

به منظور یادگیری زبان فرانسه دوره های آموزشی که با کلیک بر این قسمت می توانید انتخاب کنید می تواند توانایی های شما در مکالمه، خواندن، گوش دادن و نوشتن را بیشتر کند. ممکن است علت اینکه تا کنون پس از مطالعه و تلاش نتوانسته اید این زبان را بیاموزید به موارد گوناگونی بستگی داشته باشد.

شاید شما آن را به تمام دلایل اشتباه یاد می گیرید. یادگیری یک زبان خارجی زمان ناچیزی را می طلبد. اگر به شدت ایده ندارید، حتی شروع نکنید. اگر می خواهید آن را بیاموزید فقط به نظر می رسد "جالب" یا "سرگرم کننده" یا به دلیل اینکه معلم یا دوست یا همکار و غیره به شما گفته اند که این کار را انجام دهید، کافی نیست. اگر انگیزه واقعی و هدفی ندارید که چرا آن را یاد می گیرید، صادقانه بگوییم ما آن را توصیه نمی کنیم.

برخی از اهداف عبارتند از شما می خواهید به کشور خارجی حرکت کنید، می خواهید در یک شرکت خارجی شغلی بدست آورید، می خواهید در یک کشور خارجی تحصیل کنید، می خواهید بتوانید با دوستان خود از راه دور صحبت کنید. خویشاوندان یا دوستان نزدیک که به این زبان صحبت می کنند، برای گذراندن یک امتحان خاص و یا ورود به یک دوره خاص و غیره به آن احتیاج دارید.

همچنین واقعا کمک می کند بدون مهلت مشخص شما فقط می توانستید آن را نیمه کاره انجام دهید و بگذارید چندین دهه بماند بدون اینکه پیشرفت زیادی داشته باشید. ممکن است که شما طرز فکر درست ندارید. یادگیری یک زبان خارجی اول و مهمتر از همه  طرز فکر درست نیاز دارد. من نمی توانم تاکید کنم که این مسئله چقدر مهم است، زیرا اگر شما طرز فکر درستی نداشته باشید مهم نیست که چه مقدار هزینه یا زمان صرف کنید، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد.

در حال حاضر بسیاری از افراد وقت آزاد خود را صرف خواندن کتاب های آموزشی و مسائل مربوط به توسعه شخصی می کنند، زیرا در این زمینه علاقه مند هستند.  از صرف فقط چند دقیقه صحبت کردن با شخصی، معمولا می توانید بگویید که آیا آن ها در یادگیری زبان فرانسه موفق خواهند شد یا قطعنامه سال نو یا هر چیز دیگری را انجام می دهند یا نه و پاسخ به احتمال زیاد "نیست" و این دلیل نمی شود به توانایی آن ها اما طرز فکر آن ها بستگی دارد.

قوانین اساسی تلفظ را در نظر بگیرید. تلفظ فرانسوی می تواند برای مبتدیان گیج کننده باشد. اول از همه، این زبان صداهایی دارد که به حروف زبان انگلیسی نشان داده نمی شوند. علاوه بر این، پر از پیچیدگی هایی مانند صداهای متعدد برای یک حرف و استثنائات بی شماری است که اساسا همه قوانین دارند. الگوهای تلفظ باید به صورت جداگانه آموخته شود. در اینجا مختصری از قوانین کلی تلفظ برای کمک به شما در شروع یادگیری زبان فرانسه را بیان می کنیم.

یکی از بارزترین خصوصیات این است که همه مصوت ها در یک کلمه نیاز به تلفظ دارند، در حالی که در انگلیسی تمایل است که صداهای خاصی را مانند برخی کلمات کامل بیان نگردد. بخشی از جذابیت فرانسوی ها در استرس آن است. بر خلاف انگلیسی که در آن استرس ممکن است روی هر هجا قرار داشته باشد، به زبان فرانسه همیشه در آخرین هجا تلفظ شده است. همانطور که خودتان فرانسه را می آموزید، توصیه می شود که یک درس جداگانه در مورد استرس هجایی فرانسوی بگیرید. اما اگر برای درک تلفظ فرانسوی به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید یک معلم واجد شرایط را پیدا کنید تا این قانون را برای شما توضیح دهد.

ترکیبی از حروف منجر به صداهای مختلف می شود. بسیاری از آن ها معادل انگلیسی خود را دارند. بنابراین اگر اصوات و تلفظ ها آنقدر سخت باشد که بتوانید مهارت داشته باشید بیان کنید، چگونه می توانید زبان فرانسه را به تنهایی یاد بگیرید؟ بهترین راه برای یافتن یک راهنمای جامع در مورد ترکیب حرف و اصوات برای خواندن و سپس به خاطر سپردن قوانین است. استفاده از این روش های یادگیری زبان روشی جالب برای کامل کردن تلفظ شما است.

واژگان خود را با یادگیری کلمات و اصطلاحات اساسی فعال کنید. بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه به صورت مرحله به مرحله شروع کار با کلمات اساسی، عبارات و اعداد است. مبتدیان معمولا تمرین با کلماتی را شروع می کنند که به آن ها در دیدار با افراد، پرسیدن سوالات اساسی و معرفی خود کمک می کند. می توانید یادگیری زبان فرانسه را با این عبارات مفید شروع کنید. لیست ضمایر اساسی، اسم ها و افعال را تهیه کنید.

ساخت واژگان فرانسوی شما با کلمات اساسی شروع می شود. یادگیری آن ها به شما امکان می دهد تا در مورد افراد، مکان ها و چیزهای اطراف خود صحبت کنید. نمی دانید چگونه سریع فرانسوی را یاد بگیرید؟ بهترین روش در اینجا طبقه بندی اسامی بر اساس موضوع و ایجاد لیست های هدفمند است. به این ترتیب شما می توانید یک موضوع را بطور همزمان بپوشانید، که یک روش اثبات و موثر در یادگیری کلمات جدید است. به عنوان مثال، می توانید با یادگیری ضمایر شروع کنید.

به عدد های فرانسوی توجه کنید. در سفر به فرانسه به آن ها برای خرید، مبادله پول و حمل و نقل نیاز خواهید داشت. یادگیری افعال و اسم های اساسی همیشه ایده خوبی است، زیرا می توانید شروع به استفاده از آن ها کنید و بدین ترتیب پیشروی خود را بی درنگ به زبان غوطه ور کنید.





:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: